
Părinţii
Mariei au oferit apoi sacrificii Domnului conform Legii, au primit
binecuvânţările preoţilor şi s-au întors acasă. Preasfânta Fecioara a rămas la
Templu şi a locuit acolo nouă ani
întregi. Cât au fost în viaţă, părinţii au vizitat-o deseori, mai ales Dreapta
Ana. Când Domnul i-a chemat pe părinţi din această lume, Preasfânta Fecioară a
rămas orfană şi nu voia să părăsescă Templul până la moarte sau până la
căsătorie. Pentru că aceasta era împotriva Legii lui Israel, ea a fost dată Sf.
Iosif, ruda sa din Nazareth, după ce a împlinit 12 ani. Ca fecioară logodită,
ea putea să trăiască în feciorie şi astfel să-şi împlinească dorinţa şi să satisfacă formal şi Legea, căci nu se
pomenea atunci în Israel ca fecioarele să jure feciorie până la moarte.
Preasfânta Fecioară Maria a fost prima dintre fecioarele consacrate pe viaţa,
prima dintre miile si miile de feciori şi fecioare care i-au urmat Ei în
Biserica lui Hristos. Sursa: http://www.johnsanidopoulos.com/2010/11/entry-into-temple-of-most-holy.html
Vezi:
Nevointa trupească stă în împlinirea trupească a poruncilor evanghelice. Aici intră: împărţirea milosteniei materiale, primirea de străini, împărtăşirea de feluritele nevoi si suferinţe ale omenirii nevoiaşe si suferinde. Aici intră întreaga înţelepciune [fecioria] a trupului, înfrânarea de la mânie, de la răsfăţ, de la distracţii şi răspândire, de la batjocorirea şi judecarea aproapelui, de la toate cuvintele prin care se vădeşte răutatea şi necurăţia inimii. Aici intră postirea, privegherea, cântarea psalmilor, plecarea genunchilor, starea în picioare la rugăciunea din biserică şi din chilie. Aici intră ascultările mănăstireşti si celelalte nevoinţe dinafară.Continuare la:
http://www.cuvantul-ortodox.ro/
Nevointa trupească stă în împlinirea trupească a poruncilor evanghelice. Aici intră: împărţirea milosteniei materiale, primirea de străini, împărtăşirea de feluritele nevoi si suferinţe ale omenirii nevoiaşe si suferinde. Aici intră întreaga înţelepciune [fecioria] a trupului, înfrânarea de la mânie, de la răsfăţ, de la distracţii şi răspândire, de la batjocorirea şi judecarea aproapelui, de la toate cuvintele prin care se vădeşte răutatea şi necurăţia inimii. Aici intră postirea, privegherea, cântarea psalmilor, plecarea genunchilor, starea în picioare la rugăciunea din biserică şi din chilie. Aici intră ascultările mănăstireşti si celelalte nevoinţe dinafară.Continuare la:
http://www.cuvantul-ortodox.ro/
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu