duminică, 15 iunie 2014

Cred Doamne, ajuta necredintei mele!

                  

Cred Doamne, ajută necredinţei mele!
       Aş vrea să pot spune că mă bucur de întoarcerea mea în blogsfera, dar aş minţi. Circumstanţe neplăcute, poate chiar dramatice, mi-au schimbat iar cursul vieţii, la aproape 51 de ani. Poate că unii îşi amintesc de mine, poate nu. Titlul blogului aminteşte de cel vechi: Koinonia. Un alt blog marchează o altă etapă din viata mea în care încerc să lupt cu o boală psihică izbucnită anul trecut: bipolar disorder-depresie maniacală. Am invatat deja o mulţime de lucruri despre ea din documentarele americane de pe net şi sunt total confuză în privinţa viitorului meu. Prognoza medicilor mei: la vârsta mea nu se mai vindecă. Nu e momentul acum să vă descriu în ce constă această maladie psihică, doar că m-a determinat să pun capăt celor 4 ani de mănăstire şi să mă întreb care este rostul existenţei mele acum. Mi-e foarte greu să renunţ la visul meu, dar nu mai am puterea pe moment să-l urmez. Tot ce pot face este să nu deznădăjduiesc în privinţa viitorului, însă boala mea, netratată la timp, mă predispune exact la aşa ceva. Mă cutremur văzând ravagiile pe care le-a produs în mine: mi-a alungat curajul, încrederea în oameni, nădejdea în Domnul, mi-a zdruncinat până şi credinţa în Dumnezeu. Nu pot să mă mai rog, nu mă mai interesează biserica decât formal, nu poi ieşi din casă fără a intra în panică. Tratamentul pe care îl urmez din noiembrie anul trecut nu dă mari rezultate.
        Atât ştiu: nu vreau să îmi pierd credinţa, nu vreau să fiu altceva decât ortodoxă, nu l-am uitat pe Parintele Iustin Pârvu şi moştenirea duhovnicească pe care a lăsat-o. Vreau să mă ridic, am nevoie de ajutor. Dacă citiţi această postare şi puteţi să mă ajutaţi cu un sfat, Domnul să vă răsplătească!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu